Despre implementarea Autodesk Construction Cloud în lume | Studii de caz

Fondată în 1935, Khansaheb este una dintre cele mai importante companii de construcții și management al facilităților din Emiratele Arabe Unite (UAE). De-a lungul călătoriei sale de 85 de ani, compania a jucat un rol vital în dezvoltarea Emiratelor Arabe Unite și a livrat o serie dintre cele mai emblematice proiecte ale țării.

Metodele învechite de management al documentelor au dus la ineficiențe operaționale și risipă de ore muncite/angajat. Odată cu implementarea Autodesk Build în Autodesk Construction Cloud™, Khansaheb a redus cu 60% timpul petrecut cu administrarea obținută.

Ineficiențe operaționale cu metodele tradiționale de raportare

Cu moștenirea și longevitatea sa, Khansaheb a adoptat o abordare tradițională a proceselor de construcție, dorind să îmbrățișeze beneficiile digitalizării pentru afaceri și clienți. În 2018, Eoin Nield s-a alăturat ca primul manager BIM al companiei, sprijinind tranziția de la designul CAD tradițional la metodele de livrare integrate. Compania s-a bazat în mare măsură pe procese tradiționale [pe hârtie] pentru gestionarea șantierului, ceea ce făcea dificil să se asigure că toată lumea lucra la documentul potrivit, în momentul oportun.

Procesul de management al problemelor a devenit prima oportunitate de eficientizare; managerii de șantier își petreceau o mare parte a timpului încercând să prindă la telefon subcontractanții de pe teren, pentru actualizări. Eoin și echipa de management au fost dornici să stabilească un mediu de date comun pentru a conecta afacerea și a sprijini procesele din șantier. În iunie 2020, echipa Khansaheb a introdus Autodesk Build pentru a conecta echipe, fluxuri de lucru și date cu un ecosistem unificat.

„Ne-am dorit fiabilitatea unei platforme unificate – și încrederea că informațiile noastre sunt într-un singur loc.”
– Eoin Nield, Manager BIM

Facilitarea coordonării și comunicării fără întreruperi

Khansaheb a decis să lucreze cu Accienta – un partener Autodesk – pentru a sprijini implementarea Autodesk Build. „A fost de neprețuit să avem o persoană independentă care să ne analizeze fluxurile de lucru și să conducă discuțiile inițiale; specialiștii ar putea reevalua flow-urile fără bias-uri”, explică Eoin. Khansaheb a derulat un program inițial de demonstrare a conceptului timp de șase luni pentru a implementa soluția. În timp ce echipa a introdus software-ul într-un proiect de construcție provocator cu un termen limită strâns, colaborarea cu partenerul Autodesk a ajutat la accelerarea procesului – chiar și în mijlocul restricțiilor pandemiei de Covid-19.

Echipa Khansaheb Champions a ajutat, de asemenea, la integrarea rapidă a Autodesk Build și i-a încurajat pe colegi să realizeze beneficiile. Autodesk Build ajută la conectarea echipelor de proiectare, inginerie și șantier din companie și sprijină comunicarea cu subcontractanții de pe șantier. Toată lumea poate accesa informațiile de care are nevoie atunci când are nevoie de ele și poate avea încredere că datele sunt exacte și la timp. Modulul de gestionare a problemelor a fost deosebit de valoroasă pentru Khansaheb.

„Este benefic pentru urmărirea fluxurilor de lucru”, explică Eoin. „Ne-a părut foarte util în abordarea întrebărilor subcontractanților și a lanțului de aprovizionare pentru a rezolva problemele mai rapid.”

Echipa are încredere mai mare că vor fi întreprinse acțiuni ulterioare. „Odată atribuit responsabilului, ne asigurăm că inspecția a ajuns la persoana potrivită”, notează unul dintre campionii Khansaheb. „Controlerii de documente nu sunt obligați să depună eforturi splimentare să afle statusurile acțiunilor.”

Economisiți timp și eliminați stresul analizând informații în care aveți încredere

Pentru Eoin, cel mai mare beneficiu al introducerii Autodesk Build este fiabilitatea.

„A avea o platformă unificată înseamnă că putem avea încredere că toată lumea are acces la informații actualizate. Reducem stresul – putând să ne concentrăm cu toții pe prioritățile noastre reale.”

Persoana potrivită gestionează acum informațiile corecte. Soluția a oferit și economii de timp semnificative. Eoin apreciază că echipa sa a redus cu 60% timpul petrecut cu administrarea. Inginerii petrec mai puțin timp urmărind problemele; anterior, 10-15% din timpul unui inginer era petrecut contactând subcontractanții pentru actualizări. Cu Autodesk Build, este posibil să atribuiți responsabilitatea și datele limită pentru remedieri individuale.

Foarte interesant a fost faptul că introducerea Autodesk Build a ajutat la schimbarea atitudinii oamenilor față de tehnologie.

„Oamenii sunt mult mai receptivi la alte tehnologii, cum ar fi utilizarea scanării laser pe șantier. Punctul culminant a fost să văd energia, acceptarea și entuziasmul din partea echipei de pe șantier”, spune Eoin.

Echipa Khansaheb este încântată de perspectiva îmbunătățirii continue a accesului la datele partajate de către membrii echipei răspândiți în regiune pentru mai multe proiecte.

Pregătirea partenerului Autodesk contează

Experiența de implementare în proiecte de construcții la niveluri diferite de complexitate, în mai multe țări, utilizarea ehcipamentelor performante și o echipă de ingineri specializați în fiecare pas de la proiectare la urmărirea comportamentului construcției în timp contează. Ca partener Gold Autodesk, Graphein se diferențiază de alți parteneri prin portofoliul uriaș de proiecte finalizate cu succes, rapid și cu maximă precizie și eficiență, abilitățile de analiză, consultanță și training pe care le pot oferi fiecărui partener de business.